המשטרה חוקרת: אולם 'עדיה' פעל ללא רישיון עסק – הבעלים עוכבו לחקירה

בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה חוקרת: אולם 'עדיה' פעל ללא רישיון עסק – הבעלים עוכבו לחקירה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על פי חקירת מחוז מרכז של המשטרה עולה כי אולם 'עדיה' ביבנה, שבו אירע הלילה (שלישי) אסון קריסת התאורה, פעל ללא רישיון עסק.

כבר פנות בוקר עוכבו שלושה מבעלי האולם לחקירה ראשונית ולמקום הוצא צו סגירה. בהמשך אמור להתקיים לבעלים שימוע בנוגע לצו סגירה שהוצא למקום, ולאחר מכן יוחלט האם ולכמה זמן יישאר האולם סגור. במקביל נבדקים האישורים שניתנו למערכת התאורה הכבדה שקרסה.

דובר עייריית יבנה, אריאל הלר מסר כי "למבנה קיים היתר בנייה וטופס 4. מנהלי האולם הגישו בקשה לקבלת רישוי עסק וקיבלו את אישורי נציבות כיבוי אש ומשטרת ישראל, אך עד כה טרם מילאו את כל התנאים לרישיון ובכלל זה אישור משרד הבריאות- על כן, טרם ניתן רישוי עסק".

לדברי הדובר, "העירייה מנהלת מזה מספר חודשים הליך משפטי של כתב אישום לרבות נושא הפעלת העסק ללא רישיון. בית המשפט השלום ברחובות דן בנושא וטרם פסק בסוגייה".

"יובהר כי, על פי הוראות הדין, עיצוב פנים והתקנת אביזרים למיניהם אינה נדרשת לצורך היתר בנייה והינה באחריות בעלי האולם ומפעיליו".

עוד מדברי הדובר: "העירייה עומדת בקשר עם בני המשפחות הזקוקות לסיוע, משתתפת בצער המשפחה האבלה ומאחלת החלמה מהירה לפצועים".



0 תגובות